Kviečiame mokytis Pabradės meno mokykloje!
PRAŠYMO FORMA
STOJAMOJO MOKESČIO KVITAS
_________________________________________________________________________________________________________________________________
1,2 proc. parama
_________________________________________________________________________________________________________________________________
Valstybę auginame kasdien ir kiekvienas!
_________________________________________________________________________________________________________________________________
VASARIO 16-OJI
2024-02-16 Lietuvos valstybės atkūrimo dienos proga Pabradės meno mokyklos jaunučių ir jaunių chorai, vadovaujami mokytojų Margaritos Matiušonok ir Kasparo Kerbedžio, dalyvavo iškilmingame minėjime, kurį organizavo Pabradės miesto ,,Domus" bendruomenė. Džiaugiamės, kad šventės metu Pabradės meno mokyklai teko garbė perimti istorinę Lietuvos Respublikos vėliavą. Nuoširdžiai dėkojame ,,Domus" bendruomenei už šventės organizavimą ir kasmetinį bendradarbiavimą!
Nuotraukos: Vladas & Ko
_________________________________________________________________________________________________________________________________
Spektaklis „Bitter Sweet“
2024-02-14 Pabradės „Ryto“ gimnazijoje buvo pristatytas Pabradės meno mokyklos vyriausiųjų „Gelmės“ šokėjų kurtas šokio spektaklis "Bitter sweet". Premjera pavyko!
Tai šokio spektaklis, įkvėptas painaus ir tuo pačiu itin trapaus jaunų žmonių tarpusavio ryšio. Noras prisiglausti ir pačiam apkabinti; nemokėjimas išsakyti ir negebėjimas klausyti; besiveržiantis vienišumas tarp daugybės supančių veidų; išsiilgtas nerūpestingumas, kai be pastangų gali drauge pabūti; pyktis, siaučiantis ratu aplink tai, kas skaudu ar nesaugu; pasipriešinimas, kai tavus žodžius kitas savaip išgirsta; jaukumas, aplankęs kitame žmoguje save atpažinus. “Bitter sweet” balansuoja tarp besąlygiško ryšio ir tarpusavio susvetimėjimo, ir tuo žiūrovui primena, kad tai kūrinys apie mus visus.
Laukiame kitų pasirodymų Vilniaus mokyklose jau netrukus!
Nuotraukų autorius: Leonard Lipskij
_________________________________________________________________________________________________________________________________